pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
nuri
Co to jest dorama? o_O
Posty: 30
Rejestracja: 20 lip 2007
Lokalizacja: z Nibylandii

Post autor: nuri » 23 lip 2007

Witam :D
Jam jest nuri i się w końcu doczekałam aktywacji konta. (Oł jeeee :P) Wychodzę z założenia, że stanowczo za późno znalazłam to forum ale mam zamiar w najbliższym czasie nadrobić stratę :P
Ogólnie uwielbiam koreańskie dramy i filmy bardziej niż te japońskie i inne, chociaż zupełnie nie wiem czemu bo język japoński wydaje mi się bardziej fascynujący (póki co XD) niż koreański. No ale jednak te koreańskie mają w sobie coś więcej (to COŚ) niż reszta XD
Ostatnio prowadzę zażartą walkę z clubboxem i mam nadzieję, że wyjdę z niej na tyle zwycięsko by obejrzeć wszystko co mnie interesuje XD


Awatar użytkownika
allia
Wyróżniony
Posty: 812
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: allia » 24 lip 2007

Witaj nuri!

nie chcę się czepiać od samego początku ale tutaj każdy zakłada SWÓJ WŁASNY wątek żeby móc coś o sobie napisać; napisałaś w wątku należącym do innej osoby zatem pozwoliłam sobie przenieść Twój post do nowego wątku :)

mam nadzieję, że się u nas rozgościsz.. akurat są wakacje i trochę tu u nas pustawo - sama zresztą wczoraj dopiero wróciłam z mojego wypadu ;P - ale mam nadzieję że i tak będziesz się dobrze bawić

ja też wolę koreańskie produkcje i też uważam, że mają to COŚ co powoduje, że dla mnie są ciekawsze niż japońskie - choć od japońskich zaczynałam swoją dramową 'karierę'

pozdrawiam :D
Awatar użytkownika
Gwiazdeczka
Przyklejony do ekranu
Posty: 643
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Gwiazdeczka » 24 lip 2007

hej nuri!!
ja również przez długi czas wolałam koreańskie dramy jednak od jakiegoś czasu przeniosłam się na japońskie ^^ mam jednak zamiar powrócić do koreańskich jak tylko znajdę czas ^^

Pozdrawiam i życzę miłego pobytu ^^
Awatar użytkownika
nuri
Co to jest dorama? o_O
Posty: 30
Rejestracja: 20 lip 2007
Lokalizacja: z Nibylandii

Post autor: nuri » 24 lip 2007

A tak coś mi nie pasowało, że tu tyle wątków z przywitaniem :D No cóż nie byłabym sobą jakbym czegoś nie odwaliła na samym początku, więc mogę tylko podziękować za wyrozumiałość i poprosić o cierpliwość XD Następnym razem postaram się zorientować o co chodzi zanim coś naskrobię XD
Ja też na początku zaczynałam od japońskich filmów ale raz mi w łapki trafiło 'My little bride' a potem 'Bad Guy' i tak już mnie kopnęło na koreańskie produkcje :lol:
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: San-chan » 24 lip 2007

witam serdecznie:)
to miło, że nareszcie ktoś od koreańskich produkcji.. coś nam ostatnio przybywało samych fanów japońskich filmów i dram..xDD
a skąd w ogóle jesteś i ile masz lat?:)
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: aniabourne » 24 lip 2007

Hiii xD
witam cię serdecznie...fajnie, że zawędrowałaś na to forum. Miłej zabawy zyczę z nami^^ i też się dołączam do pytania San skąd jesteś itp..xD
w sumei mam jeszcze jedno pytanko:jaka jest twoja ulubina drama/film?! xD
Awatar użytkownika
nuri
Co to jest dorama? o_O
Posty: 30
Rejestracja: 20 lip 2007
Lokalizacja: z Nibylandii

Post autor: nuri » 24 lip 2007

No tak o tym już nie wspomniałam ale ja na swój temat nigdy jakoś wylewna nie byłam XD Dobra postaram się to nadrobić :D

No więc ogólnie to mieszkam w Iławie (Warmia) ale studiuję w Toruniu (administrację, proszę nie pytać dlaczego bo dla mnie też to jest jedna DUŻA niewiadoma @_@), więc to tam spędzam większość swojego czasu :)
Za dwa lata jeśli skończę te studia to mam zamiar zacząć w końcu jakieś ciekawe studia, zawsze chciałam studiować japonistykę ale ostatnio skłaniam się bardziej ku koreanistyce, wiec nigdy nic nie wiadomo.. A znając mnie to pewnie skończę na filologi angielskiej co też nie byłoby takie złe :roll:

A tak bardziej przyziemsko to zbliżam się dużymi krokami do dwóch dwójek w moim wieku :oops: Mam ogólnie sporo odchyłów i jestem poważnie uzależniona od internetu i czytania książek a także słuchania muzyki (tu akurat preferuję japońską czyt. X-Japan, Dir en Grey, Gackt, Miyavi) XD Nadużywam też 'XD' jakby ktoś jeszcze nie zauważył ale to już taki nawyk jest :]

Ostatnio przez moje 'ukochane' studia mam mało czasu na cokolwiek ale powoli zaczynam wychodzić na prostą, więc nadrabiam zaległości.
Od kilku lat bawię się w penpali i to właśnie ludzie z Korei najbardziej przypadli mi do gustu. Pamiętam, że to właśnie moja psiapsióła, Hyejin, przysłała mi kiedyś kilka stron manhwy, o której istnieniu nawet nie miałam pojęcia. Dla mnie wtedy to manga tylko japońska istniała XD

No i jakiś czas temu szukając komedii na osloskopie trafiłam na 'My little bride', która spodobała się nawet mojej 'anty-wszystko-co-japońskie' przyjaciółce (wg niej wszystko wschodnioazjatyckie to japońskie jest ale staram się ją sprowadzić na ciem.. tzn. jasną stronę mocy XD ). Potem posypała się masa innych tytułów, aż wreszcie trafiłam na Goonga *_* I wpadłam XD Nie ma to jak ekranizacja mojej ukofanej manhwy ^^ Póki co to moja ulubiona drama ale mam zbyt małe porównanie, żeby to była obiektywna ocena. A mój ulubiony film to chyba '200 Pounds Beauty' bo w życiu się tak zarówno nie uśmiałam jak i spłakałam na jednym filmie ^^'

Teraz dzielnie walczę z Clubboxem by dobić się do tych cudnych kopalni, ale póki co torrent to nadal mój najlepszy przyjaciel 8) Na początku ściagałam głownie pierwsze odcinki, ale to nie był dobry pomysł bo zazwyczaj jak się jakiś kończył to mnie roznosiło, żeby zobaczyć kolejny -_-' Tak więc teraz cierpliwie czekam na 'A love to kill' i 'Full House' a potem będę psuć oczka przyklejona godzinami do monitora xD

Mam nadzieję, że udało mi się trochę nadrobić moje skromne przywitanie XD
Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu
Posty: 528
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Wągrowiec/Poznań

Post autor: Noirika » 24 lip 2007

Witam serdecznie :)
Myślę, że powinnaś obejrzeć coś tajwańskiego - mi się bardzo podobają te produkcje.
J-rock? A słuchałaś koreańskiej muzyki? Np. Buzz albo Trax. (pewnie powinnam napisać jeszcze DBSK, żeby fanki mnie nie zlinczowały ^_^)
Zaczęłaś od "MY little Bride"?! He, ja też - film był świetny (widziałam go nawet dwa razy, a ja raczej nie oglądam filmu więcej niż raz).
Co do studiów - moja najlepsza przyjaciółka też studiuje administrację i ona też nie wie dlaczego ;) Ale spoko - ja nie wiem, dlaczego właściwie studiuję germanistykę z dziennikarstwem. :D
Baw się dobrze na forum (zresztą u nas nie można źle się bawić - ciekawe tematy, miła atmosfera i wspaniali ludzie :))
Awatar użytkownika
nuri
Co to jest dorama? o_O
Posty: 30
Rejestracja: 20 lip 2007
Lokalizacja: z Nibylandii

Post autor: nuri » 24 lip 2007

Z korańskich wykonawców słyszałam kiedyś tylko BoA i jakoś nie przypadła mi do gustu, ale nie omieszkam zapoznać sie z wyżej wymienionymi propozycjami XD Co do kina tajwańskiego rzeczywiście mam o nim zerowe pojęcie i zazwyczaj nie zwracam na te pozycje uwagi. Chociaż może czas zacząc.. Polecasz coś konkretnie?
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: aniabourne » 24 lip 2007

proponuje ci obejrzeć Devil beside you xD bardzo fajna drama i jedna z moich ulubinych tajwanskich ^_^
'200 Pounds Beauty' też oglądałąm, bardzo fajny film też się uśmiałam na nim xD
Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu
Posty: 528
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Wągrowiec/Poznań

Post autor: Noirika » 24 lip 2007

Mi się bardzo podoba wyżej wymieniony przez Anię "Devil beside you" i "Mars" oraz "Prince turn into a frog"(ale w tym tytule dużo daje Sam Wang ^_^)
Awatar użytkownika
aniabourne
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 12 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: aniabourne » 24 lip 2007

oj zgadzam się Mars też jest fajny, tylko bohaterka wkurzająca xD teraz sobie przypomniałam o "Smiling Pasta " i " Hana Kimi" można się pośmiać przy nich niezle xD
Awatar użytkownika
Aragami
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 307
Rejestracja: 01 lip 2007

Post autor: Aragami » 24 lip 2007

Czołem nuri. Również jestem nowy i zdecydowanie zgadzam się z twoim 'założeniem' o późnym odnalezieniem tego forum.
Mogę się pochwalić faktem, iż nie oglądądnąłem jeszcze ani jednej dramy koreańskiej - oprócz tych na ArirangTV - (i mam nadzieję, że tak pozostanie). Preferuję głównie japońskie, a dokładniej to tylko japońskie.
W każdym bądź razie witamy na forum kolejną osobę, która potrafi wymawiać imiona i nazwiska koreańskich aktorów/aktorek...
(to taki mały żart ů_ů)
Awatar użytkownika
nuri
Co to jest dorama? o_O
Posty: 30
Rejestracja: 20 lip 2007
Lokalizacja: z Nibylandii

Post autor: nuri » 24 lip 2007

Nie no ja wychodzę z założenia, ze nie można się ograniczać tylko do określonych produkcji. Można preferować produkcje koreańskie, japońskie, chińskie czy tajwańskie ale moim zdaniem nie zaszkodzi próbować każdej z nich chociażby dla późniejszego bardziej obiektywnego punktu widzenia.
A za wyżej polecane tytuły bardzo dziękuję, na pewno skorzystam :D
Awatar użytkownika
San-chan
Przyklejony do ekranu
Posty: 665
Rejestracja: 05 lut 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: San-chan » 24 lip 2007

noirika pisze:(pewnie powinnam napisać jeszcze DBSK, żeby fanki mnie nie zlinczowały ^_^)
no szybko sie uczysz Martuś..*^^* muahahaha xD
szynki znać trzeba! XD
ODPOWIEDZ