Witam :)

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Midori
Co to jest dorama? o_O

Witam :)

Post autor: Midori » 05 lis 2007

Witam wszystkich! Mam na imię Karolina i mam 20 lat. Jeśli chodzi o dramy to zostałam brutalnie wciągnięta w ten nałóg jakiś czas temu (ale nie żałuję, ani trochę:D). A tak naprawdę to moja przygoda z Azją zaczęła się od muzyki i myślę, że tak szybko się nie skończy.
A jeśli chodzi o mnie to mogę jeszcze dodać, że studiuję administrację (wiem, że nie brzmi zbyt porywająco) w Poznaniu.
To chyba by było wszystko. Aha... miło mi wreszcie do was dołączyć. :D

Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu

Post autor: Noirika » 05 lis 2007

Witam Cię Midori :)
Jakoś tak głupio mi się zdaję, ze się znamy - chyba się nie mylę? ;)
A teraz serio. Cieszę się, że nareszcie się tu zapisałaś, bo długo na to czekałam. Tak w ogóle to myslałam, ze napiszesz coś bardziej twórczego, bo chyba z 30 minut to tworzyłaś (jak widac to ja w tym domu jestem od twórczego pisania - potępiona stonka, to wcale nie biedronka) ;)
Nie życzę Ci baw się dobrze, bo i tak wiem, ze będziesz (na nieszczęście albo i na szczęście znamy znamy się na wylot).
Co tam jeszcze?! Śliczny avatarek :)
Strzeż się fanek DBSK, ale o tym już wiesz. (mam nadzieję, że nie dasz się przekabacic na szynkową stronę mocy).
I to chyba na tyle :)
P.S. Mam nadzieję, ze Twoje obawy nie były uzasadnione :) W końcu nie napisałam, że jesteś rzoolem, świrem i mieszkasz w mieszkaniu Wielkich Sióstr :)
2 P.S. Pamiętaj, ze najpierw nauka, a potem doki doki :) Niaf niaf...
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony

Post autor: Eliza » 05 lis 2007

Noirika pisze: 2 P.S. Pamiętaj, ze najpierw nauka, a potem doki doki :) Niaf niaf...
Teraz to mówisz?! To już wiem, gdzie od blisko 2 lat robię błąd >_< i wszystko jasne...

Witam na forum nową koleżankę.
Awatar użytkownika
allia
Wyróżniony

Post autor: allia » 06 lis 2007

Witam no forum!