hej ho hej

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Kontaktowanie:

hej ho hej

Postautor: rikli » 18 mar 2009

właśnie zdałam sobie sprawe, że wkradłam się na forum, poudzielałam się trochę, a nie było przywitania ;d

nazywam się magda, jestem z rzeszowa, ale studiuję w krakowie (drugi rok).
zaczęło się od czarodziejki z księżyca, to chyba jasne XD
manga anime, później spora przerwa w okolicach liceum, a następnie powrót, wliczając to cały animusz konwentowy, yaoicowy etc. etc. ;3
hmm, jeśli chodzi o dramy, to dorobek mój jest niewielki, ale to z powodów... wszelakich. zwykłych seriali, filmów, anime, internetu (na pierwszym roku nie miałam go wcale, to był ból ~~)...
ale powoli nadrabiam, oglądam co mi akurat wpadnie w łapy. a potem szukam innych przez aktorów chociażby.
a muzyka to już jako przekrojowe dzieło historyczne można by napisać jeśli o mnie chodzi :D

także witam, witam, mam nadzieję, że zasiedzę się tutaj na dłużej ;d

"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
Tusia
Co to jest dorama? o_O
Kontaktowanie:

Postautor: Tusia » 18 mar 2009

witam^^

a jakiego typu muzyki słuchasz?
bardziej rock, metal, hip hop, pop a może wszystko naraz? XD
Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 18 mar 2009

Hej ;]

A jakie dramki już oglądałaś? Które ci się podobały. Oczywiście zachęcam do spróbowania też tych koreańskich ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony

Postautor: Eliza » 18 mar 2009

a co fajnego studiujesz w krk?
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 18 mar 2009

No to witamy - oficjalnie :)
Dołączam sie do pytań o dramy ;) A masz juz może jakąś najbardziej ulubioną ??
a muzyka to już jako przekrojowe dzieło historyczne można by napisać jeśli o mnie chodzi :D