Tadaima!

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 04 maja 2009

A widzisz to tak samo jak z Ouranem :D Musiałabym wymienić 3/4 dormu 2 plus połowa dormu 1 plus Oskar plus Umeda xD Ale jakbym już miała wybierać to byłby to Nakatsu i Kayashima (<3). W ogóle jam jest fanka Yamamoto Yusuke (Juzka).


Awatar użytkownika
Otai
Przyklejony do ekranu
Posty: 590
Rejestracja: 30 mar 2009
Lokalizacja: dramawiki.pl
Kontaktowanie:

Postautor: Otai » 04 maja 2009

Widze , że Juzek się przyjął, może powinnam wprowadzić jeszcze jakieś inne używane na codzień ksywki do użytku codziennego :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
http://lizards-subs.com.pl
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 04 maja 2009

o Boshe, nie, tylko nie Oscar.. masakra.. jak tylko zobaczylam go w 1szym odc w teje pelerynce to myslalam ze zjade z krzesla.. ale uspokoilam sie jak zobaczylam Hiro :) jakos.. Oscar dziala na mnie.. irytująco niezmiernie.. w ogole ten aktor jest taki jakis.. hmm.. jak zobaczylam go w Zettai Kareshi to sie modlilam zeby szybko zszedl.. ale szokiem bylo dla mnie ze to on gral Nezu-chin w Mei.. szok. do tej pory w to nie wierze ze to on byl.. w Mei byl znosny.. nawet calkiem calkiem..
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 04 maja 2009

Ej, jak można Oskara nie lubić? :D Toż to mój idol. Zwłaszcza że ten aktor jest prywatnie prawie tak samo rąbnięty jak jego bohater :D A jako Nezu był genialny xD Dopiero po jakimś czasie mnie olśniło że to on ;)

A Juzek się przyjął :D Jakoś tak bliżej Polski się wydaje :D
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 04 maja 2009

no ma swój klimat.. wiadomo, bez niego hana Kimi nie bylo by takie samo.. i nie wyobrazam sobie Hana Kimi bez Oscara.. ale.. juz bardziej lubie Tennouji niz Oscara..
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu
Posty: 694
Rejestracja: 22 lut 2009
Lokalizacja: Tychy

Postautor: lovegood » 04 maja 2009

Ja Oskara za jego "HIBARI FOUR! HIBARI FOUR!" xD

BTW tak, pan w moim avku to Kayashima a właściwie Yamamoto Yusuke ;)

A jakiejś muzyki made by Asia słuchujesz? :)
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 04 maja 2009

głownie to raczej openingow i endingów z anime i dram, chociaz bardzo mi sie podoba japonska music. mam na kompie kanjani8 i remioromen :)
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 04 maja 2009

o matko, ile postów nie ogarniam... ;P

chciałam tylko dodać, że też kocham ayashi no ceres (jakieś inne mangi yuu watase prócz tego i fy? ^^), a lovless - co było dalej? do mangi marsz! aczkolwiek nieskończona i umarła pare miesięcy temu o_O (już nawet nie czekam ==)

romanse i komedie? NANA! :D

a co do hana kimi to kocham mangę (wg mnie bije ourana na głowe, ale to tylko moje zdanie XD), ale nie mogę się zabrać za dramę...
a umeda ftw forever ^^
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 06 maja 2009

rikli pisze:o matko, ile postów nie ogarniam... ;P

chciałam tylko dodać, że też kocham ayashi no ceres (jakieś inne mangi yuu watase prócz tego i fy? ^^), a lovless - co było dalej? do mangi marsz! aczkolwiek nieskończona i umarła pare miesięcy temu o_O (już nawet nie czekam ==)

romanse i komedie? NANA! :D

a co do hana kimi to kocham mangę (wg mnie bije ourana na głowe, ale to tylko moje zdanie XD), ale nie mogę się zabrać za dramę...
a umeda ftw forever ^^

hehe.. no niestety jesli o yuu watase to tylko ayashi no ceres i fushigi yuugi.. stanowczo wole anime poki co.. moze nakreca z jakiejs jej mangi anime.. slyszalam ze ma być inna wersja FY, znaczy sie.. o innej priestess..

NANę kiedyś zaczęłam.. obejrzalam chyba 1szy odc czy jakos tak.. albo i nawet nie caly, ale jakos mnie nie wciazgnelo, ale nie wykluczam ze kiedys obejrze :)
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 06 maja 2009

film NANA jest genialny.
nawet jeśli anime ci nie podeszło (mi też nie, utknęłam w 1,5 epa xD), to film powinien ci się spodobać. ^^

kurczę, tyle już ci rzeczy polecamy, że pewnie nie wiesz w co masz ręce włożyć. ;D
Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 06 maja 2009

spoko, spoko, wszystko skrupulatnie notuję :)

aaa.. to jest film NANA.. myślalam ze o anime była mowa.. to w takim razie musze poszukać tego filmu :)
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 06 maja 2009

w sumie nie wiem czy film czy anime czy mangę miała Rikli na myśli, ale film jest super ;D
Obrazek
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 06 maja 2009

aha :) tak czy siak film sprawdzę.. a do anime moze wroce kiedys ;)
Awatar użytkownika
rikli
Doramowy maniak
Posty: 2999
Rejestracja: 14 mar 2009
Lokalizacja: z lodówki
Kontaktowanie:

Postautor: rikli » 06 maja 2009

NANA - manga jest genialna
anime ślicznie odwzorowuje mangę <3
a film też je niezły :>

a co do yuu watase - o matko, nie wiesz co tracisz, inne mangi są super, szczególnie polecam imadoki! i alice 19th :D
"and it is, because a few inches between two people is a few inches of reservations and rapidly dwindling airspace."
i ship boa with anyone
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 06 maja 2009

film już ściągnęłam :) jak obejrze to dam znać.

co do mangi.. jak juz pisalam.. jakoś.. no nie wiem.. jakbym ja miala na paipierze w ksiazeczce.. to predzej, ale za ta sama kase wole kupic ksiazke.. no niestety, a mang na kompie nie lubie czytać, bo nie lubie czytac na kompie, to samo z e-bookami itp.

Wróć do „Kilka słów o sobie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości