hey

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
koji
Co to jest dorama? o_O

hey

Postautor: koji » 25 cze 2009

W sumie nie wiem w jaki sposób tutaj trafiłem... ale czy to takie ważne? Jestem i jakoś musicie się z tym pogodzić. Przechodząc do sedna sprawy, jestem koji (jeśli ktoś coś będzie chciał może pisać też z małej). Pomieszkuję sobie w Zabrzu, a studiuję w Bytomiu (kończę 2rok). Dram z góry mówię, że wiele nie widziałem, ale mam zamiar nadrobić to w wakacje. Będę chyba jedną z niewielu osób na forum które nie ogląda zwykłych dram... Praktycznie cała moja kolekcja to serie Kamen Rider i zacząłem wstępnie zbierać Super Sentai, ale spokojnie inne też czasem oglądam. Zmieniając temat to 3/4 mojej muzyki to klimaty azjatyckie. Reszta to głównie SKA oraz reggae (tylko polskie). Bawię się od czasu do czasu w grafice (ostatnio znowu częściej) i robię zdjęcia o ile wiem, że coś z tego będzie. Co jeszcze mógłbym powiedzieć? Jeśli coś chcecie wiedzieć pytajcie.

Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu

Postautor: lovegood » 25 cze 2009

Witam Cię :D

Nobutą i Ryżem (Ouranem nie będę boś mężczyzna).

Ewentualnie zawołaniem : HENSCHIN! :D (czy jak to się pisze). Ja przebrnęłąm przez połowę Kamer Rider Kabuto ale to z powodu nejakiego Yamamoto Yusuke LD Ale są tu fanki innych serii z tej serii :)

Z azjatyckiej muzyki czego słuchasz? :)
Awatar użytkownika
sweetluluby
Przyklejony do ekranu

Postautor: sweetluluby » 25 cze 2009

koji!!!1
Witam Cię serdecznie!!!
Fajnie, że tu trafiłeś!!
Czuj się jak u siebie!!!
A co do dramek, to nie martw się!!! Zaraz Cie tu będą wszyscy tak ładnie zachęcać, że nie wytrzymasz napięcia i spróbujesz... i...
Dalej to już pooooleciiii aż miło!!! :tak: :tak:
Miłych azjatyckich wrażeń Ci życzę!!!
I na przywitanko :hug:
Awatar użytkownika
koji
Co to jest dorama? o_O

Postautor: koji » 25 cze 2009