Witam ^^

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Mila
Oglądam regularnie xD

Witam ^^

Postautor: Mila » 12 lip 2009

Jestem Mila, we wrześniu stuknie mi 19 lat, kocham mangi i anime i od niedawna pałam wielką miłością do japońskich dram. Uwielbiam, uwielbiam Ikute Tome *.* Hana-Kimi sni mi się po nocach!!
Niestety jestem jeszcze początkująca i niewiele wiem o świecie dram i o aktorach w nich grających. :oops: Uwielbiam KAT-TUN, choć jeszcze do końca nie rozróżniam jego członków XD Ponadto pałam wielką miłością do Pierrota XD

Liczę na owocną współpracę, proszę zaopiekujcie się mną <głęboki ukłon>

Awatar użytkownika
Maura
Wyróżniony
Kontaktowanie:

Postautor: Maura » 12 lip 2009

Witam, rówieśnicę (tuż po maturze? xD)

Niestety jestem jeszcze początkująca i niewiele wiem o świecie dram i o aktorach w nich grających. Embarassed

Pobędziesz trochę z nami i od razu Ci się wszystko rozjaśni ^^ *chyba, że nie wytrzymasz presji i uciekniesz z krzykiem *xD

Japonia, Japonia....A jakie doramy jeszcze oglądałaś? ^^ W ogóle to.... zapraszam do Korei xD

Liczę na owocną współpracę, proszę zaopiekujcie się mną <głęboki ukłon>

da się załatwić ;)

Faaajny avatar - Goong czy mi się tylko wydaje ? :D

Anyway, witaj jeszcze raz, pisz dużo i zostań jak najdłużej ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mila
Oglądam regularnie xD

Mój avatar to vampire knight XD
Tak, nareszcie mam za sobą lieum! Teraz tylko czekam, abym mogła nazywac siebie studentką XD
Nie martw się, nie ucieknę, ciekawe tyko, czy Wy ze mną wytrzymacie, ostrzegam, nie wszystko ze mną w porządku :P
Oglądałam Hana-Kimi, jestem w trakcie Majo Saiban i Nobuty. Niewiele :oops: Ale mam długie wakacje to nadrobię :P
A co polecasz z Korei? Bo szczerze mówiąc, nie orientuję się tak dobrze, co jest godnego uwagi i od czego najlepiej zacząć :p
Awatar użytkownika
lovegood
Przyklejony do ekranu

Postautor: lovegood » 12 lip 2009