Witam~

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Nori-chan
Wszyscy czekają, aż coś napiszę

Witam~

Postautor: Nori-chan » 04 paź 2009

Witam! Jestem Nori ^^ albo Noriś jak kto woli XD ^^. I jestem dumną zaoczną studentką kulturoznawstwa dalekiego wschodu.

W Azję zostałam wciągnięta już kilka lat temu i tak to zamiłowanie pozostało :) Zaczęło się oczywiście od Japonii ale ostatnio poszerzyłam swój zakres i moje serce utknęło w Korei na dobre :oops:

Jeśli chodzi o muzykę to oczywiście j-pop i k-pop. No i oczywiście filmy i seriale zarówno koreańskie jak i japońskie. Nie obejrzałam może za wiele bo nie zawsze czas pozwala ale jak tylko mam chwilkę to oglądam :twisted:

Na koniec jeszcze dodam że zostałam tu zaproszona przez:
:arrow: daydreamer4 którą serdecznie z tego miejsca pozdrawiam i ściskam <33

Niom to chyba tyle narazie :roll:
<3

Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak

Postautor: evelinux » 04 paź 2009

ehh następna koreanka xD japonski team sie nam ogranicza xD witam serdecznie.. jak to było.. ryżem i Nobutą xD enjoy it here!
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 04 paź 2009

Noriś !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <ściska> O jak się cieszę, że trafiłaś do nas ^^

No to baw się dobrze, pisz jak najwięcej i zostań jak najdłużej :D
Wszystko u nas dozwolone, piski krzyki i inne zejścia ^^^ - a jak będzie Ci mało to sobie jeszcze na żywo pofazujemy :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę

Postautor: Azzel » 04 paź 2009

Lol xD Witam^^ Chyba dla równowagi postaram się zostać po japońskiej stronie mocy;) <ale może być ciężko> Widzę ze wirus Korea szaleje xD
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak

Postautor: Eggie » 04 paź 2009