Lusia to mój kot

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Lusia
Doramowy maniak

Lusia to mój kot

Post autor: Lusia » 20 lis 2009

Witam wszystkich ^^

Mam na imię Paula. Czasami moje imię wydaje mi się poważne i strasznie ciężkie, w każdym tego słowa znaczeniu (jakkolwiek to brzmi xD) więc Lusia wystarczy. Mam 15 lat i mieszkam w najstarszym mieście w Polsce (przynajmniej mi tak wmawiają xp).
Jestem trochę niedodziełana (chyba źle to napisałam ^^"), a prościej - niezdecydowana. Do zapisania się na wasze forum potrzebowałam tygodnia do namysłu. A potem jeszcze zastanawiałam się które z nich wybrać. Matko, ja to mam dylematy ==. Ale w końcu podjęłam decyzję i jestem z siebie dumna xD. Nawiasem mówiąc, Wasze forum wydało mi się najsympatyczniejsze, ale cii... Może kiedyś zdecyduję się na inne.

Japonia i wszystko co jest z nią związane jak na razie najbardziej mnie interesuje, inne azjatyckie kraje zaczynam dopiero poznawać i w sumie to jestem początkująca. Oglądałam kilka dram, a muzyka nadal jest dla mnie czarną magią... No dobra, znam kilka zespołów typu: KAT-TUN, Tetra-Fang, SunSet Swish, The Gazette i Arashi (choć te dwa mnie nie urzekły), NEWS (jeszcze nie słuchałam, ale zamierzam się za to zabrać) i BigBang, to koreański zespół, prawda? Ogólnie lubię różne rodzaje muzyki więc jestem otwarta na propozycje ;) No to tyle z mojej marnej wiedzy.