Let's start...

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Panna_S
Już poznaję aktorów ^^"
Kontaktowanie:

Let's start...

Postautor: Panna_S » 06 sty 2010

Witam wszystkich serdecznie ;)

Forum śledzę już od jakiegoś czasu, jednak zarejestrowałam się dopiero dziś, gdy poczułam przemożne pragnienie wyrzucenia z siebie i podzielenia się swoimi przemyśleniami z szanownymi forumowiczami ;)

Zatem, nazywam się Sandra i pochodzę z Białegostoku. Tu również mieszkam i studiuję prawo i politologię - kolejno na II i na III roku.
Moja przygoda z dramami zaczęła się od obejrzenia Hana Yori Dango, zaraz po skończeniu anime pod tym samym tytułem ;) Potem miałam chwilę przerwy, podczas której oddałam się bez reszty anime. Jednak, jak się okazało, nie tak łatwo jest uciec od azjatyckich seriali i znów jestem poważnie zaangażowana w ten interes ;) W moim przypadku natężenie ogladalności zazwyczaj wzrasta drastycznie w okresie zbliżania się i trwania sesji egzaminacyjnych - taki mały paradoks :D
Z racji na to, że nie wiem co jeszcze mogłabym o sobie napisać, jeśli ktoś będzie miał jakiekolwiek pytania - z chęcią odpowiem :)

Pozdrawiam Was wszytskich serdecznie i mam nadzieję na przyjemną i długotrwałą współpracę ;)

Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 06 sty 2010

Hello :D

My też cie witamy serdecznie ;) I mam nadzieje ze będziesz się tutaj z nami dobrze bawić ^^ Bardzo chętnie czytamy sobie wszelkie nowe spostrzeżenia ;)

Jeśli śledzisz nas od jakiegosz czasu to wiesz ze tutaj panuje choroba wirusowa zwana Koreą xD Ale jesli dobrze zrozumiałam trzymasz sie głównie japońskniej strony mocy i wiesz co - zostań tam, dobrze ci radzę ^^ Ale skoro tu przyszłaś to prędzej czy później zostaniesz zarażona - przykro mi to pisać tak na samym wstępie ale twój los jest przesądzony xD

Ok tyle ostrzeżeń ;) A co juz zdążyło ci wpaść w łapki? Masz jakoś ulubiona dramę, anime, aktora, aktorkę, piosenkarza? ^^