Witam :)

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Lusia
Doramowy maniak
Posty: 1847
Rejestracja: 20 lis 2009
Lokalizacja: Kalisz

Postautor: Lusia » 09 sty 2010

boom_boom pisze:Stójmy wszyscy po azjatyckiej!!! <tupie nóżką>

I Lady ma rację ^^. Po co się dzielić, Azja to Azja.

I witam serdecznie ^^
Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić ^^


Obrazek
Awatar użytkownika
nanishii
Co to jest dorama? o_O
Posty: 13
Rejestracja: 22 lip 2008
Lokalizacja: Białystok

Postautor: nanishii » 09 sty 2010

Też mam taką nadzieję :P Dziękuję za powitanie ^^
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 09 sty 2010

nanishii pisze:evelinux>> mam wzniosły plan olania w tym tygodniu seminarium, zaszyję sie w domu i napiszę pierwszy rozdział. LOL. A kończę bardzo "życiową" filologię polską i piszę (taaak...) pracę o Wacławie Sieroszewskim i jego podróży po Azji. Sieroszewski to pierwszy Polak, który odwiedził i opisał Koreę, ale też Japonię i inne kraje Azji :)

a ja bardzo zyciowa anglistykę xD ale moja praca nie ma nic wspolnego z azja niestety.. :( mi sie w ten weekend miniony udalo napisac polowe pierwszego rozdzialu.. i to bardzo bolało.. zycze ci mniejszego bolu przy pisaniu niz ten jaki mnie napotkal..

sweetluluby pisze:Hi hi jak to dobrze że to nie ja odpisałam pierwsza po Eggie :P :P

ale ze o co kaman??
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 09 sty 2010

w ramach pisania mego pierwszego rozdziału który miałam oddać przed świętami - postanowiłam przejrzeć tematy muzyczne na forum których nigdy nie przeglądam - taaak, jestem wielka xp Moze stwórzmy temat: co robię tylko by się nie zabrać za pisanie durnych prac licencjo-magisterskich ;p
Obrazek
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 09 sty 2010

Azzel pisze:Moze stwórzmy temat: co robię tylko by się nie zabrać za pisanie durnych prac licencjo-magisterskich ;p

lub żeby nie zacząć się uczyć na jutrzejszy sprawdzian. xP
Obrazek
Awatar użytkownika
cookie_nut
Oglądam regularnie xD
Posty: 245
Rejestracja: 15 lis 2009

Postautor: cookie_nut » 10 sty 2010

Kibou pisze:lub żeby nie zacząć się uczyć na jutrzejszy sprawdzian. xP

Jestem za :D


Ja również dołączam się do kupy i witam, witam na forum :D
Awatar użytkownika
sweetluluby
Przyklejony do ekranu
Posty: 825
Rejestracja: 24 kwie 2009
Lokalizacja: Z nad rzeki

Postautor: sweetluluby » 10 sty 2010

evelinux pisze:ale ze o co kaman??


Evi to nic do Ciebie Słonko!!!
Eggie wie i ja wiem :mrgreen: takie tam nasze kody :P
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Postautor: evelinux » 10 sty 2010

sweetluluby pisze:
evelinux pisze:ale ze o co kaman??


Evi to nic do Ciebie Słonko!!!
Eggie wie i ja wiem :mrgreen: takie tam nasze kody :P

uff.. bo juz sie bałam, że coś nie tak zrobiłam.. xD
Obrazek
KOREA: | Flames of Desire | Playful Kiss | Paradise Ranch | Time Slip Dr Jin | Operation Proposal | I do, I do |
JAPAN:
TAIWAN: |Why Why Love | Love Keeps Going | Hayate the Combat Butler | Absolute Darling |

Wróć do „Kilka słów o sobie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości