He-LL-O

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
długaśnik
Co to jest dorama? o_O
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010

He-LL-O

Postautor: długaśnik » 15 mar 2010

Dopiero co się zarejestrowałem , więc wypadało by się przywitać

Mam 18 lat , w kulturze azjatyckiej zakochałem się jakieś 3 lata temu i miłość ta trwa nie zmienie do dziś. Jestem uzależniony od japońskiego anime ( minimum 2-3 serie w miesiącu ) choć kinematografia koreańska nie jest mi obca :D

Lubię sport w szczególności sporty walki , gram w pokera , lubię poezje Thomasa Elliota i mam skłonności do Hikikomori.



P.S Czy emblemant w profilu to synonim avatara ?? Bo boję się cokolwiek tam dawać...

P.S 2 Albo mi się wydaje , albo 80 % tego forum to kobiety...


"Without pain, without sacrifice we would have nothing!"
Awatar użytkownika
Sheeruun
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 464
Rejestracja: 26 lut 2010
Lokalizacja: Suwałki

Postautor: Sheeruun » 15 mar 2010

80% to zdecydowanie kobiety, ale faceci też tu są, nie bój nic, nie jesteś sam xP Ha, i widzę że mój rówieśnik :wink:
Witam witam w naszej Doki-rodzinie, mam nadzieję, że się zadomowisz, ale uwaga - doki uzależnia! :lol:

Tak, emblemat to avatar ^^
[center]Ouran High School Host Club | My Girlfriend is a Gumiho[/center]
Awatar użytkownika
Lusia
Doramowy maniak
Posty: 1847
Rejestracja: 20 lis 2009
Lokalizacja: Kalisz

Postautor: Lusia » 15 mar 2010

Witam serdecznie i życzę dobrej zabawy na doki ^^
Czy emblemant w profilu to synonim avatara ?? Bo boję się cokolwiek tam dawać...

Tak to avatar, ale nie musisz się go bać ^^
Albo mi się wydaje , albo 80 % tego forum to kobiety...

Jak powiedział Sheeruun nie wydaje Ci się ;D
Obrazek
Awatar użytkownika
Ai_tanu
Doramowy maniak
Posty: 2140
Rejestracja: 26 gru 2009

Postautor: Ai_tanu » 15 mar 2010

mi się nawet wydaje że więcej niż 80.
witam^^
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 15 mar 2010

no, udzielających się facetów jest tu... pięciu? ;DD

hej, mam nadzieję, że wytrzymasz w tym babskim towarzystwie pełnym fangirlstycznych pisków xD
Obrazek
Awatar użytkownika
daydreamer4
Doramowy maniak
Posty: 1597
Rejestracja: 19 paź 2008
Kontaktowanie:

Postautor: daydreamer4 » 15 mar 2010

Hehe ;) Jakies 97% na moje oko to kobiety ^^ ale nie bój się nie gryziemy - jesteśmy mile i sympatyczne dla naszych rodzynków ^^

Witam serdecznie ;)
A skąd jesteś?
Na razie siedzisz tylko w filmach czy już jakieś dramy zdążyły cię zjeść?
A co cie skłoniło do dołączenia do naszego skromnego grona?

No i baw sie dobrze ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
KartoflAnka
Doramowy maniak
Posty: 2345
Rejestracja: 16 gru 2009

Postautor: KartoflAnka » 15 mar 2010

ooo facet, ale fajnie :D


witam jako staruszka tutaj( z tego co mi wiadomo) :D

baw się dobrze :P

wow zainteresowania? a jakie konkretnie sztuki walki?
Awatar użytkownika
długaśnik
Co to jest dorama? o_O
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010

Postautor: długaśnik » 15 mar 2010

Z czego wynika te zainteresowanie kobiet ?? Lubicie ten wymuskany typ faceta czy jest jakieś drugie dno ??

Babskie towarzystwo mi nie przeszkadza wręcz przeciwnie - kocham kobietki :lol:

P.S Jeśli chodzi o sztuki walki to jestem czynnym zawodnikem Muay Thai.
"Without pain, without sacrifice we would have nothing!"
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Postautor: Azzel » 15 mar 2010

Witam witam, ano większość kobiety ale dla równowagi męska część społeczeństwa z chęcią powitamy:p
a teraz czas na wywiad:D:
rozumiem ze dramy też podglądasz? <w końcu dramowe forum:p> soł co preferujesz? jakiś rodzaj azjatyckiego mjuziku słuchasz,ewentualnie nie azjatyckiego?ulubieni aktorzy?anime? wyśpiewaj nam tu wszystko pięknie po kolei:p

edit: Kibou, 5? wylicz mi ich bo chyba nie wchodzę na te części forum i coś mi umknęło ze AŻ tylu xD

Babskie towarzystwo mi nie przeszkadza wręcz przeciwnie - kocham kobietki Laughing

czy to się nie nazywa podlizywanie?;p
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 15 mar 2010

Hej, hej!

Bab dużo, ale tym bardziej się cieszymy, że jesteś :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Lusia
Doramowy maniak
Posty: 1847
Rejestracja: 20 lis 2009
Lokalizacja: Kalisz

Postautor: Lusia » 15 mar 2010

P.S Jeśli chodzi o sztuki walki to jestem czynnym zawodnikem Muay Thai.

Oh, Muay Thai, to mój tata powiedziałby, że dobry z Ciebie chłopak już na wejściu xD
Obrazek
Awatar użytkownika
EwCzAkIs
Przyklejony do ekranu
Posty: 579
Rejestracja: 12 mar 2010
Lokalizacja: Traktor Mira brum-brum ^^

Postautor: EwCzAkIs » 15 mar 2010

Ja tez witam z tym wieksza radoscia ze jestes pierwsza osoba ktora mam okazje witac xD widze ze lubisz Elfen Lied :) A co do tego wymuskanego typu faceta i drugiego dna to przypuszczam ze i to i to ma na nas wplyw (ale o co chodzi w tym "dnie" to mnie nie pytaj ;) )
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Postautor: Kibou » 15 mar 2010

Azzel pisze:Kibou, 5? wylicz mi ich bo chyba nie wchodzę na te części forum i coś mi umknęło ze AŻ tylu xD

no mootyl, Sheeruun, mistiq, wersalus i Mieczyslavv od czasu do czasu zagląda... o jeszcze do niedawna caporal, ale coś ucichł... o nawet sześciu wyszło xD
kurde, to wygląda jakbym ich stalkowała na forum xD
Obrazek
Awatar użytkownika
boom_boom
już nie Lady
Posty: 2352
Rejestracja: 05 sie 2009
Lokalizacja: Las pelen DRZEW

Postautor: boom_boom » 15 mar 2010

Haha, Kibou, działasz jak ta machina z HanaKimi, która testowała męskość uczniów szkoły :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
długaśnik
Co to jest dorama? o_O
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010

Postautor: długaśnik » 15 mar 2010

Jeśli chodzi o dramy to muszę to porządnie nadrobić.

Muzyki słucham mało a jeśli słucham to są to ciężkie brzmienia , ale cenie twórczość Ayumi Hamasaki.

Moje TOP 5 jeśli chodzio anime to : Elfen Lied , Nodame Cantabile , Texhnolyze , Berserk oraz Koi Kaze.
"Without pain, without sacrifice we would have nothing!"

Wróć do „Kilka słów o sobie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości