Priviet! Się przedstawiam :)

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Lily
Oglądam regularnie xD

Priviet! Się przedstawiam :)

Postautor: Lily » 19 mar 2011

Witam, witam :)
Forum odwiedzam już od jakiegoś czasu i czytam wasze wypociny, ale na rejestrację zdecydowałam się dopiero teraz. Jestem mocno początkującym "oglądaczem dram" (dopiero 2 na koncie, a jeśli liczymy japońskie live action Sailor Moon to nawet 3). Za to filmy azjatyckie oglądam namiętnie już dłuższy czas. Zdecydowanie wolę klimaty chińskie od np japońskich, a moja największa miłość i fascynacja to Tajwan. Oczywiście produkcje japońskie czy koreańskie też chętnie oglądam, ale jednak Tajwan jest pierwszy w kolejce :)
Moja mania azjatycka zaczęła się kilka lat temu kiedy to miałam przyjemność mieszkać w pokoju w akademiku z dziewczyną z Wietnamu. To właśnie ona zaszczepiła mi wielka chęć zagłębienia się w klimaty azjatyckie, a jak już zaczęłam to tak mi zostało do dziś ;)
Muzykę azjatycką też lubię, a i o wszem, ale nie znam się jeszcze za bardzo, mam kilku ulubionych wykonawców i ciągle poszukuję czegoś nowego. Szczególnie bardzo lubię połączenie muzyki z współczesnej z tradycyjnymi dźwiękami muzyki dawnej Azji. Może ktoś może coś polecić? ;)
Na imię mi Lilianna (stąd też Lily w nicku), mam 23 lata, jestem z Lublina, studiuję... tyle z informacji formalnych ;)

Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę

Re: Priviet! Się przedstawiam :)

Postautor: Azzel » 19 mar 2011

Już chyba duszę zbłądzoną gdzieś widziałam^^ Witam tak czy siak, brak było trochę sympatyków chińskich klimatów na forum ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
Lily
Oglądam regularnie xD

Postautor: Lily » 20 mar 2011

Azzel pisze:Już chyba duszę zbłądzoną gdzieś widziałam^^

A i owszem, pytałam kiedyś o coś na czacie :)
Awatar użytkownika
Snake
Grupa Trzymająca Władzę

Postautor: Snake » 20 mar 2011

Cześć :)