Siemka :)

pole do popisu dla nowych użytkowników
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Elmirka
Co to jest dorama? o_O
Posty: 37
Rejestracja: 26 lip 2011

Siemka :)

Post autor: Elmirka » 27 lip 2011

Witam!
Z racji tego, że to temat mający na celu przedstawienie swojej osoby szerszej publiczności, wypadałoby napisać coś o sobie :D A więc zacznę może od tego, że ja nienawidzę, ale to naprawdę nienawidzę się przedstawiać, dlatego dopiero po mniej więcej pół roku wpadania tu regularnie(czytaj kilka razy dziennie :D )postanowiłam się w końcu zarejestrować(może nie powinnam tego pisać :wink: )
Na forum trafiłam oczywiście przez przypadek, bo jakżeby inaczej!Mi się tylko niechcący udaje trafić w fajne miejsca :rolly:
Nie będę odkrywcza i napisze, że kocham dramy zwłaszcza te koreańskie, chociaż japońskie też uwielbiam.Cała moja przygoda z Azją zaczęła się od Japonii jakieś 5 lat temu(o zgrozo, kiedy to zleciało :shock: )Na początku było oczywiście anime i manga, jrock(to chyba szczególnie...ale miałam fazę... Boże dalej mam!!!!!!)a dopiero jakieś 2-3 lata temu zaczęłam oglądać dramy.Oglądam w sumie wszystko co mi się nawinie pod rękę, praktycznie bez dram, to ja już chyba nie potrafię funkcjonować. :D Co by tu jeszcze...hmmmmmm...moim drugim nałogiem zaraz po dramach jest oczywiście muzyka, ja bez muzyki, to jak bez tlenu :rolly: Oczywiście moje preferencje muzyczne skupiają się na kpopie i jrocku.Ulubieńcy dawne DBSK obecnie JYJ, Beast, MBLAQ, Infinite, SHINee, Super Junior Gackt, Matenrou Opera, The Gazette, Girugamesh...i mogłabym tak do jutra wymieniać więc lepiej już skończę. Może to na tyle jeśli chodzi o moje przedstawienie się.Jeszcze raz witam wszystkich bardzo serdecznie :D


Awatar użytkownika
Volli
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 1708
Rejestracja: 09 lut 2010
Lokalizacja: spod sterty papierów...

Re: Siemka :)

Post autor: Volli » 27 lip 2011

Ponieważ o tej porze na forum przebywają już tylko boty i ja, [w tle z szafy dobiega głos Azzela: "Waaaarrrioooooor*_____*"] - mam zaszczyt powitać jako pierwsza... Oczywiście, boję się trochę, że znowu mnie poniesie i powypisuję niestworzone głupoty, ale niech tam... ^^ Raz kozie śmierć!

Co do witania to chyba każdemu jakoś tak głupio trochę, no ale... ale jak już się skoczy na główkę do tego stawu, to okazuje się przeważnie, że fajnie jest, woda ciepła, wodorostów brak i w ogóle high life - można sunąć żabką... [echo azzel z szafy: dla pocieszenia poczytać możesz nasze durne powitania sprzed jakiegoś... odległego czasu... :rolly:] *knebluje Azzel* No. W każdym razie cieszę się [zakneblowana Azzel również], że się zdobyłaś na odwagę cywilną i wyszłaś z...eeee...szafy!

Baw się dobrze, komentuj, wdawaj w dyskusję...

[*po przeczytaniu posta* hmmm... ja wiem że to wygląda jakbym miała schizofrenię, ale nie mam. Azzel siedzi obok i jest dinozaurem]
Awatar użytkownika
Elmirka
Co to jest dorama? o_O
Posty: 37
Rejestracja: 26 lip 2011

Re: Siemka :)

Post autor: Elmirka » 27 lip 2011

Dzięki wielkie za powitanie nikt mnie jeszcze na żadnym forum tak nie przywitał :rolly: ale się uśmiałam, naprawdę nietuzinkowe powitanie :D
Volli pisze:Ponieważ o tej porze na forum przebywają już tylko boty i ja,
możesz zacząć się przyzwyczajać do myśli, że nie tylko ty, bo co jak co, ale sen stoi u mnie gdzieś na szarym końcu jeśli chodzi o moje potrzeby, co ma potem konsekwencje za dnia w postaci najdziwniejszych sytuacji, które są czasami tak dziwne,że aż chyba...dziwne :rolly:
[w tle z szafy dobiega głos Azzela: "Waaaarrrioooooor*_____*"]
Widzę, że mój avatarek i sygnaturka nie tylko mi się podobają, ta drama, to chyba moja nowa miłość jest i to chyba od pierwszej minuty!Jakiś totalny wkręt, odlot, zajawkę i co tam jeszcze można mieć! Ja na punkcie tej dramy mam wszystko, co się da jeśli chodzi o zachwyt - 8 odcinek jest taki: :smitten: :smitten: :smitten: i taki :fav: :fav: :fav:
No. W każdym razie cieszę się [zakneblowana Azzel również], że się zdobyłaś na odwagę cywilną !
Ja też się cieszę, że się zdecydowałam w końcu na ten jak drastyczny krok!Aż chyba jestem z siebie dumna :D
i wyszłaś z...eeee...szafy
Hahahahahahahaha....leże i płaczę...hahahaha nie no po prostu... :rolly: Szafa może być, chociaż, to chyba za łagodnie jak na mnie do mnie to raczej wariatkowo, albo inny zakład zamknięty by bardziej pasował :lol:
Jeszcze raz dzięki wielkie dziewczyny za przywitanie
Awatar użytkownika
Kajak
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 263
Rejestracja: 14 kwie 2010

Re: Siemka :)

Post autor: Kajak » 27 lip 2011

O jaki masz ładny av <3333333, czekaj, co to ja...a tak, cześć i baw się u nas dobrze :D.
Awatar użytkownika
Maru
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 363
Rejestracja: 04 mar 2011

Re: Siemka :)

Post autor: Maru » 27 lip 2011

Ohohohoho witam :rolly: wróżę Ci świetlaną przyszłość z takiiiim awatarem XD

Pisz na forum a i na czacie możesz wpaść na picspamy :rolly:
Awatar użytkownika
anna-banana
Doramowy maniak
Posty: 1195
Rejestracja: 20 kwie 2010
Lokalizacja: niestety nie z Korei:(

Re: Siemka :)

Post autor: anna-banana » 27 lip 2011

Witamy,witamy i życzymy miłej zabawy i braku schizofrenii jak u Violli :aww:
A ja zapytam może skąd pochodzisz,ile masz wiosenek, studiujesz/pracujesz? Jakieś ulubione dramy masz albo aktorów?
Awatar użytkownika
Speak
Przyklejony do ekranu
Posty: 630
Rejestracja: 03 lut 2010
Lokalizacja: okolice B-stoku

Re: Siemka :)

Post autor: Speak » 27 lip 2011

Nie pozostaje mi nic innego jak również cię powitać, życzyć dobrej zabawy i wytrwałości ^^
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: Siemka :)

Post autor: evelinux » 27 lip 2011

Elmirka pisze:Ulubieńcy dawne DBSK obecnie JYJ, Beast, MBLAQ, Infinite, SHINee, Super Junior Gackt, Matenrou Opera, The Gazette, Girugamesh...
:rolly: jakiś nowy odłam Suju? :rolly: [musiałam to napisać]

witaj na naszym słodkim forum pełnym dziwnych formacji dinozaurowo-pegazowo-zebrowo-vollicjuszowo-azzelowo-piniacznych..
Awatar użytkownika
anna-banana
Doramowy maniak
Posty: 1195
Rejestracja: 20 kwie 2010
Lokalizacja: niestety nie z Korei:(

Re: Siemka :)

Post autor: anna-banana » 27 lip 2011

evelinux pisze:
Elmirka pisze:Ulubieńcy dawne DBSK obecnie JYJ, Beast, MBLAQ, Infinite, SHINee, Super Junior Gackt, Matenrou Opera, The Gazette, Girugamesh...
:rolly: jakiś nowy odłam Suju? :rolly: [musiałam to napisać]
Nowy członek Suju,w końcu i tak jest ich dużo tam,a z Gactem to tak międzynarodowo sie robi :rolly: . Evel ale się czepiasz :D
Awatar użytkownika
Kibou
Doramowy maniak
Posty: 2850
Rejestracja: 04 kwie 2009
Lokalizacja: schowek na miotły J.Tune Camp

Re: Siemka :)

Post autor: Kibou » 27 lip 2011

ooooooh haaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Obrazek

widzę że już zarażona kpopem i warriorem :rolly: zapraszam więc do fazowania z nami na czacie i ogólnie na forum, dużo się tu dzieje (ale to już chyba wiesz) :rolly:
pisz dużo, fazuj dużo ;D do zobaczenia w tematach~
Awatar użytkownika
evelinux
Doramowy maniak
Posty: 5185
Rejestracja: 03 maja 2009
Lokalizacja: zapupie

Re: Siemka :)

Post autor: evelinux » 27 lip 2011

anna-banana pisze:
evelinux pisze::rolly: jakiś nowy odłam Suju? :rolly: [musiałam to napisać]
Nowy członek Suju,w końcu i tak jest ich dużo tam,a z Gactem to tak międzynarodowo sie robi :rolly: . Evel ale się czepiasz :D
noo.. musiałam xD xD xD
Awatar użytkownika
Elmirka
Co to jest dorama? o_O
Posty: 37
Rejestracja: 26 lip 2011

Re: Siemka :)

Post autor: Elmirka » 27 lip 2011

Dziękuje wszystkim za przywitanie :D Teraz postaram odnieść się trochę do waszych postów. No więc tak:
anna-banana pisze:A ja zapytam może skąd pochodzisz,ile masz wiosenek, studiujesz/pracujesz? Jakieś ulubione dramy masz albo aktorów?
Mieszkam w Szczecinie przez większość roku, bo tam studiuje, do domu wracam praktycznie chyba tylko na wakacje i większe święta :D Lat mam 21, studiuje socjologie(sama nie wiem dlaczego, tak się jakoś potoczyło :rolly: )Ulubione dramy...hmmm...Bad Guy, Boys Before Flowers, Hong Gil Dong, You're Beautiful, My Princess, Bloody Monday, Hana Kimi, Litr łez, Nobuta wo Produce, SK Scandal i jeszcze dużo dużo innych :lol:
Teraz mam fazę oczywiście na Warriora :fav: :smitten:, City Huntera(szkoda, że to już koniec :cry: ), Ikemen desu ne, Ouran Koukou Host Club :rolly:
evelinux pisze:Elmirka napisał(a):
Ulubieńcy dawne DBSK obecnie JYJ, Beast, MBLAQ, Infinite, SHINee, Super Junior Gackt, Matenrou Opera, The Gazette, Girugamesh...

jakiś nowy odłam Suju? [musiałam to napisać]
Hahahaha w pierwszym momencie nie załapałam o co chodzi :D Niezła jestem stworzyłam muzyczną hybrydę i do tego międzynarodową :D ale ja sobie ich wspólnie na scenie nie wyobrażam, to by była dopiero porażka...hahaha...na samą myśl robi mi się wesoło :rolly:
Postaram się dużo pisać, a o dobrą zabawę to się chyba z takim towarzystwem martwić nie muszę :D
Awatar użytkownika
Eggie
Doramowy maniak
Posty: 3979
Rejestracja: 26 lut 2009

Re: Siemka :)

Post autor: Eggie » 27 lip 2011

Hahahaha ^^ Evel XD

Witam również serdecznie, baw się u nas dobrze :)

Czy ty jesteś tą tą Elmirką z bollywood.pl? :D
Awatar użytkownika
Azzel
Grupa Trzymająca Władzę
Posty: 4101
Rejestracja: 05 mar 2009

Re: Siemka :)

Post autor: Azzel » 27 lip 2011

Ha, teraz to ja, naprawdę ja, nie oszukuję i naprawdę witam :D
Hahahahahahahaha....leże i płaczę...hahahaha nie no po prostu... :rolly: Szafa może być, chociaż, to chyba za łagodnie jak na mnie do mnie to raczej wariatkowo, albo inny zakład zamknięty by bardziej pasował
Niedaleko pada jabłko od jabłoni, no proszę Cie, znalazłaś właśnie odpowiednie miejsce :rolly: witamy witamy w naszych przytulnych bezklamkowych progach! Wdzianka bez rękawków przyznajemy gratis i zapraszamy do naszego białego pokoju zwierzeń bez ostrych sprzętów, jedynie z bronią własną w postaci szyszek, smoczych pazurów, kotów i świetlistych jednorożców mknących po tęczy.
A w ogóle chwała ci za wymienienie bistów na drugim miejscu <przynajmniej :twisted:> //dobra, mblaqów dalej też :rolly://
I pamiętaj, tutaj wszystko jest okej, a jak wydaje ci się że ludziemówią podwójnie, potrójnie a nawet są goblinami, gadami, jednorożcami czy pegazami to wiedz, że w sumie... wszystko z tobą w porządku i wirus doki zaszczepił się w tobie bez większych urazów na ciele, umyśle czy innych tam, no, co to tam może być.
Awatar użytkownika
Cherry
Przyklejony do ekranu
Posty: 767
Rejestracja: 01 cze 2010
Lokalizacja: internet

Re: Siemka :)

Post autor: Cherry » 27 lip 2011

przyłączam się do powitań i życzę dobrej zabawy z nami :)
ODPOWIEDZ