Cześć

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
JoannaB
Wszyscy czekają, aż coś napiszę

Cześć

Postautor: JoannaB » 14 wrz 2014

Witam!

Nazywam się Asia i dostałam zaproszenie na to forum od Snejka - dziękuję! :) Japonią interesuje się od zarania dziejów (serio, chyba od 5 roku życia...) z naciskiem na język i kinematografię. Przez ostatnie 5 lat zostałam również złapana w sidła Korean Wave, i również wciągnęło mnie kino (i nie tylko) Korei Południowej. Lubię też właściwie chińskie kino przygodowe czy tajskie horrory. Najbardziej interesują mnie na tym forum wieczorki filmowe - zawsze mi się coś takiego marzyło, fajnie jest grupowo coś oglądać, a potem dzielić się opiniami :)

Trochę o mnie - mieszkam nad morzem, z wykształcenia jestem kulturoznawcą-filmoznawcą, aktualnie pracuję jako specjalista ds. promocji. Uwielbiam azjatycką kuchnię! :D Nie tylko jeść, ale i gotować.

no to - douzo yoroshiku ne! :)
pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Volli
Grupa Trzymająca Władzę

Re: Cześć

Postautor: Volli » 14 wrz 2014

Cześć!

Rany, jak fajnie! Temat powitalny!
Serio to ostatnio tak rzadkie, że cieszy mnie jak dziecko bączek!

No więc, żeby już pominąć ten mój żenujący wstęp - witam serdecznie na doki i przede wszystkim po pierwsze, po drugie i po trzecie życzę dobrej zabawy! Nie jestem jeszcze nestorem na doki (jak Maura), ale siedzę już tu wystarczająco długo, żeby nie pamiętać kiedy to było jak tu nie siedziałam, sądzę więc, że mogę napisać, że na doki jest faaaaajnie. Tzn. pod warunkiem, że nie bierze się siebie i innych strasznie serio.

Co do wieczorków filmowych, to ja z reguły uczestniczę rzadko, ale serdecznie zapraszam i tak... Tzn. w ogóle to jeśli wejdziesz na czata to szybko się przekonasz, że i niewieczorkowo zdarza nam się wspólnie oglądać... Przeważnie dramy z gatunku tych "nie-przebrnę-sama-bo-za-głupie-ale-razem-może-być-kupa-śmiechu".

Tradycyjnie ostrzegam nowych przed Snejkiem, ale skoro to on cię zwabił to może się powstrzymam...