Annyeong!

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Sadie
Co to jest dorama? o_O

Annyeong!

Post autor: Sadie » 31 mar 2015

Cześć wszystkim.
Kultura i dobre wychowanie nakazuje się przedstawić, więc postaram sklecić kilka sensownych zdań o mojej osobie. :D
Nazywam się Karolina i liczę sobie, już za niedługo, 20 wiosen. Mieszkam sobie na południu Polski i studiuję.
Moja przygoda z dramami zaczęła się rok temu. Nie będę ukrywać, że z dużym uprzedzeniem i specyficznym nastawieniem podchodziłam do tego, ale czego się nie robi, aby zadowolić przyjaciółkę, która męczyła mnie abym obejrzała z nią Playful Kiss. Tak mnie męczyła, że w końcu uległam i obejrzałyśmy kilka odcinków, a później dokończyłam oglądanie w domu. Nie mam pojęcia, jak to się stało, że nagle zaczęłam żyć tylko dramami, a moje ulubione seriale anglojęzyczne odeszły na bok. I ten stan trwa do dzisiaj, choć nie mam już tyle czasu ile bym chciała to nadal udaje mi się oglądać.
Preferuje dramy koreańskie, może dlatego, że z nimi zaczęłam te przygodę. Próbowałam przekonać się do japońskim, ale próby poszły na marne, bo najdłużej udało mi się obejrzeć 15 minut odcinka. Może ktoś pomoże mi się przełamać :)

Mam nadzieje, że miło spędzę tutaj czas i poznam świetne osoby :D

Awatar użytkownika
lucyfer
Już poznaję aktorów ^^"

Re: Annyeong!

Post autor: lucyfer » 31 mar 2015

Witam
20 lat - piękny wiek.
Wiec tak polecam z dram japońskich
1. one litre of tears - trzeba zobaczyć, piękna historia i prawdziwa
2. engine - piękna
3. Taiyou no Uta
4. Last Friends
5. Boku dake no Madonna
6. Majo no Jouken - klasyka - jest tez wersja koreańska, też spoko
7. Sora Kara Furu Ichioku no Hoshi
8. NIEWINNA MIŁOŚĆ
9. SEZON SŁOŃCA
10. Love Generation - chyba najlepsze ost w japońskim serialu
Awatar użytkownika
Heartless
Oglądam regularnie xD

Post autor: Heartless » 31 mar 2015

Hej Karolina :)