Witajcie :D

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Minrae
Co to jest dorama? o_O

Witajcie :D

Postautor: Minrae » 12 kwie 2015

Annyeong, annyeong !

Wybrałam sobie jak widzę odpowiednią porę na dołączanie na forum. Później się już chyba nie dało :D
Ponieważ jestem kiepska w dobieraniu słów, postaram się jak najlepiej siebie przedstawić.
A więc, mam na imię Klaudia i mam już 22 latka. Znajomi wołają na mnie zależnie od ich humoru – Eliza, Ruda, Lisie. Jestem studentem już 3 roku – ah te latka lecą. Mieszkam sobie w województwie zachodnio-pomorskim :)
Cieszę się, że udało mi się znaleźć to forum, ponieważ mam nieliczną grupkę znajomych, którzy interesują się kulturą koreańską. Uczę się języka koreańskiego już 2 rok (jestem samoukiem).
Moja przygoda z dramami zaczęła się ponad 2 lata temu ale co obejrzałam jako pierwsze, wierzcie mi lub nie ale nie pamiętam :lol: Rzadko wypowiadam się na jakiś temat, bo mam obawy, że się w nim nie odnajdę/pogubię – zamierzam to tutaj zmienić.
Coś więcej o mnie ? To prywatnie :wink:

Wierzę, że uda mi się tu poznać wielu ciekawych ludzi. Chętnie powymieniam się z wami moimi poglądami.
Kamsahamnida ! :D

Awatar użytkownika
lucyfer
Już poznaję aktorów ^^"
Kontaktowanie:

Re: Witajcie :D

Postautor: lucyfer » 12 kwie 2015

Pytanie najważniejsze - jesteś dziewczyna czy chłopak
Pieprzyć Króla
Awatar użytkownika
Konata
Grupa Trzymająca Władzę

Postautor: Konata » 12 kwie 2015

Hejka! Serdecznie witamy nową osóbkę na doki !

Życie na doki trwa całą dobę a właśnie najciekawsze rozmowy toczą się czasem nocami więc zapraszamy na nasz mini-czat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Super że taki samouk z Ciebie, sama próbuję ale słabo mi chyba idzie z nauką koreańskiego....

Napisz więcej jaki gatunek najlepiej ci pasuje dramowo, czy tylko koreańskie czy też jdramy a może tajwany? A jak z kpopem? Interesujesz się również muzyką?