witam:]

pole do popisu dla nowych użytkowników
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Katimon
Przyklejony do ekranu
Posty: 703
Rejestracja: 17 lip 2006
Lokalizacja: Warszawa

witam:]

Post autor: Katimon » 18 lip 2006

witam wszystkich czlonkow forum:]
mam na imie kasia...kultura azjatycka zainteresowalam sie od wyemitowania pierwszego odcinka czarodziejki z ksiezyca na polsacie....
po tym zaczelam ogladac inne anime...po pewnym czasie znalazlam sprzymiezenca<devit> otuz to moja naleprza psiapsiolaa....
od tego mometu minelo sporo czasu a ona powoli zaczela mi uswiadamiac ze nie tylko anime mozna ogladac z pasja...wpierw zarazila mnie manga pozniej muzyka a ostatnio drama dolonczyla do mojego szalenstwa azjatyckiego.....
jak narazie z dram to obejzalam w calosci tylko 2 dramy:Kim Sam Soon- to dzieki tej dramie moje serce sie zakochalo:]
oraz Banjun drama z DBSK<niewiem czy mozna zaliczyc to do typowej dramy ale coz>:] teraz jestem w trakcie ogladania marsa:]
moim ulubionym aktorem jest Hyun Bin, przystojniaczek Jae Hee, Vic Zhou Yu Min ,Xiu Jie Kai oraz Daniel Henney
Do aktorek nic nie mam ale lubie Kim Sun Ah...
a moim ulubionym zespolem jest Dong Bang Shin Ki najbardziej lubie Hiro za ta jego sldziutka buzke i glos i oczywiscie reszte zespolu tez uwielbiam U-Knowa za taniec, Maxa za tz wycie<och>, Xiaha za slodziutki usmiech w dramie i Mickiego za kompozycje...wlasciwie to kocham ich wszystkich....
no i chyba bylo by na tyle... pozdrawiam :]


Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 18 lip 2006

O! No i prosze, witam mojego Katimona ;)
Wzruszyłam się aż... dobrze, że nie karają za "zarażanie" miłością do dram i innych wytworów azjatyckich bo by nademną wyrok wisiał już za kilka osób... xP
Tak czy siak cieszę się, że postanowilas jednak tu cos nabazgrac... mam nadzieje, ze na tym jednym poście sie nie skonczy...
A to, ze masz na koncie tylko Kim Sam Soon to nie wazne... masz mnie... a ja do ciebie kilka krokow... i powoli dostarczam Ci Delightful Girl... hahah ;)
A tym umilowaniem do Jae Hee i Hyun Bina to Cie chyba rowniez zarazilam... muahhahaha (za to Ty mnie zarazilas "miłością" do Hero z DBSK :P)
btw. Jesli chodzi o Maxa... to papuga jestes... to ja powiedzialam, ze go za "wycie" uwielbiam xP
Awatar użytkownika
Asu
Kiedy bedę spać? @_@
Posty: 401
Rejestracja: 12 sty 2006
Lokalizacja: Vancouver

Post autor: Asu » 18 lip 2006

Witaj Katimonku :)
Fajnie, że do nas dołączyłaś :> Słyszałam już od Devi jak dzielnie walczyłaś z dramami :D Życzę miłego postowanka i mam nadzieję, że zostaniesz u nas na stałe :)
Przyjaciele Devi są moimi przyjaciółmi ;*
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak
Posty: 1594
Rejestracja: 09 sty 2006
Lokalizacja: YamaP heart

Post autor: ToMo » 18 lip 2006

Katimon witam^^
baw sie u nas dobrze!
widze, ze K-drama cieszy sie wiekszym zainteresowaniem niz j, ale jak kto lubi^^
yoropiku
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 18 lip 2006

Ja jeszcze j-dramy nie widzialam... jakos zazwyczaj trafiam na k-dramy...
Ale mam w planach zaliczyc takze Ch-Dramy i J-Dramy... na oku mam Hana Yori Dongo oraz It Started With a Kiss wiec moze uda mi sie obejrzec dramy ktore pochadza z innego kraju niz Korea hehe.
No Coz... razem z Katimonem mamy jeszcze wieeeele do obejrzenia :P
(a ona musi nadrobic jeszcze to co mam w swojej kolekcji a czego nie zdazyla jeszcze obejrzec xP)
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Eliza » 18 lip 2006

Witam witam^^
Ostatnio przybywa nam coraz więcej człownków, którzy lubią dramy inne niż japońskie i koreanskie- które dotychczas były trzonem tego forum.
No ale dzięki temu bedziemy się rozwijać ^__^
Awatar użytkownika
Katimon
Przyklejony do ekranu
Posty: 703
Rejestracja: 17 lip 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Katimon » 18 lip 2006

dzieki serdecznie za tak mile powitanie chcialam tylko dodac ddo wypowiedzi devi ze teraz przeciez ogladamy tajwanska drame....a no i nie buj zaby napewno nadrobie wszystkie dramy a moze cie przescigne...podkreslam moze :P
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 18 lip 2006

Jak narazie to ja ciebie w Marsie przescignelam...
A ze Mars Tajwanski to wiem... dlatego napisalam ze musze jeszcze obejrzec Chinska i Japonska :P
Ale nic... teraz jestesmy dwie... damy rade xP
Narazie musisz nadrobic Delightful Girl, Sang Doo! Let's go to school, Full House, Goong, My Girl i... to chyba tyle... wiecej grzechow nie pamietam xP
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Eliza » 18 lip 2006

Proponuję rozwój wszechstronny- czylio nie zaniedbuujcie dram japońskich ^__^ Wiem, że i z koreańskich jest sporo do obejrzenia, ale warto z wszystkiego po trocu tak na początku^^
Awatar użytkownika
Gwiazdeczka
Przyklejony do ekranu
Posty: 643
Rejestracja: 25 sty 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Gwiazdeczka » 24 lip 2006

ohayo! anyong! czyli czesc ! ^_^

witam fanke bdsk ^_^ o i Danniela rowniez nono ^_^

mamy podobne gusta widze ^_^ ciesze sie ^_^

bede miala z kim plotkowac o tych przystojniakach :P

milej zabawy na forum ^_^
Awatar użytkownika
allia
Wyróżniony
Posty: 812
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: allia » 29 lip 2006

witam i ja...

opóźniona ale istny sezon ogórkowy panuje i co chwila gdzieś w rozjazdach jestem :D
gratuluję gustu (Hyun Bin :victory: ) i zachęcam do częstych odwiedzin :D
ODPOWIEDZ