Witam pięknie

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Toledo

Witam pięknie

Post autor: Toledo » 19 paź 2006

Już od dawna łowię sobie koreańskie seriale po sieci i nawet nie miałam pojęcia, że na polskich stronach istnieje poświęcone im forum. Przeżyłam niezły szok, kiedy zobaczyłam adres, no ale jak wiadomo, pod latarnią zawsze jest najciemniej.
Teraz trochę informacji na mój temat.
A zatem mam 21 lat, studiuję, czytam, oglądam, jem, wzdycham do Jun Ki Lee ;) i ogólnie żyję.
Sama nie rozumiem do końca swojej fascynacji kinem oraz srebrnym ekranem z azjatyckim rodowodem, ale zbytnio się nad tym nie zastanawiam i tylko biernie poddaję się własnej słabości.
I jest fajnie :)

Awatar użytkownika
ayako
Przyklejony do ekranu

Post autor: ayako » 19 paź 2006

miło mi Cię powitać :) Kolejna duszyczka zafascynowana azjatyckimi tworami :P

Mam nadzieję, że będziesz duuużo postow pisała i że dzięki Tobie poszerzymy w jakiś sposób swoje wiadomości :P

Też uwielbiam Junkiego <3
Awatar użytkownika
Asu
Kiedy bedę spać? @_@

Post autor: Asu » 19 paź 2006

Witaj duszyczko ;) Na pewno się tu zdomowisz, bo tu jest tak miodziuchnie, że każdy kto się pojawia to już zostaje ^^ Czasem co prawda topici na jakiś czas znikają (tajemnicze forum), ale tak poza tym to my tu jak jedna wielka rodzina, ne mina? ^^

Można wiedzieć skąd jesteś duszyczko?^^

p.s. Jun Ki is sweet *_*
Awatar użytkownika
Toledo

Dzięki za tak ciepłe powitanie (proszę wybaczyć moje zaskoczenie, ale byłam już na kilku forach i jeszcze nigdy nie przywitano mnie tak serdecznie ^_^).
Co do poszerzania wiadomości to będę robiła, co w mojej mocy, aby dorzucić jakąś cegiełkę do tutejszej skarbnicy wiedzy.

I jestem z małego-wielkiego miasta, jakim jest Lublin.

P.S.: Jun-Ki is a walking definition of sweetness (ojej i ja to napisałam ^^;;)
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony

Post autor: Eliza » 19 paź 2006