Witam:)

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
emenemsbis
Kiedy bedę spać? @_@

Witam:)

Postautor: emenemsbis » 07 gru 2006

Droga do dram była długa i pokrętna...zaczęło się od anime, mang, potem ściąganie mp3 z japońską muzyką, odkrycie koreańskich zespołów...i w poszukiwaniu teledysków Se7ena, Raina czy TVXQ trafiłam na youtube na dramy:) Jak na razie obejrzałam do końca tylko jedną kdramę - Full House, i zaczęłam oglądać Delightful Girl Chun-Hyang, oraz filmy i seriale z Dong Bang Shin Ki i tak mnie wciągnęło, że już chyba na dobre :D A co najlepsze - zarażam tym innych :D

Co robię oprócz oglądania dram? Studiuję (a właściwie kończę jedne studia i zaczyna za rok drugie :) ), leniuchuję, i rysuję:)

Co jeszcze...2 dni temu skończyłam 22 lata 8)

Jeśli chcecie wiedzieć więcej, pytajcie :)

Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję że miło spędzę tutaj czas :D

Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony

Postautor: Eliza » 07 gru 2006

Witamy witamy ^_^ Ze swojej strony zachęcam do obejrzenia serii jpońskiej produkcji^^
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak

Postautor: martulex » 07 gru 2006

Witam ponownie !!

22 lata ?? No baa, więc jesteśmy rówieśniczkami :]

Osobiście zachęcam do dram wszelakiego typu, bo jak wiadomo są niesamowite ^^ Kolejna fanka DBSK, świetnie trafiłaś. Mamy tu całkiem spore gronko fanek...ostatnio sama mam jakiegoś bzika na Rising Sun. Przez ostatnie trzy dni budzi mnie ten song :]

Jeśli będziesz miała problemy znaleźć upragnioną serię, to daj znać. My zawsze chętnie pomagamy ^^
Awatar użytkownika
emenemsbis
Kiedy bedę spać? @_@

na pewno obejrzę, muszę tylko obejrzeć do końca delightful girl bo bardzo mnie wciągnęła :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony

Postautor: Eliza » 07 gru 2006

To jeszcze takie małe pytanko: gdzie mieszkasz?
Awatar użytkownika
emenemsbis
Kiedy bedę spać? @_@