Witam

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu

Witam

Post autor: Noirika » 29 gru 2006

Witam wszystkich :)
Trafiłam tu przypadkiem i jeśli chodzi o dramy to... wstyd się przyznać, ale nie widziałam ani jednej :( (chcę to zmienić i to zrobię). Od niedawna oglądam filmy azjatyckie, a zaczęło się od filmu "Pusty dom", który był genialny :) Nie lubię o sobie pisać więc może jeszcze tylko tyle, że mam 20 latek, studiuję germanistykę (już widzę skrzywione miny ludzi :)) i mam pecha, bo nie lubię angielskiego a on nie lubi mnie, dlatego mam nadzieję, że ktoś stworzył polskie napisy do dram :) To tyle - mam nadzieję, że za bardzo nikogo nie zanudziłam, a jeśli tak to PRZEPRASZAM :)

Awatar użytkownika
madziorekk
Przyklejony do ekranu

Post autor: madziorekk » 29 gru 2006

Witam serdecznie :)
Szczerze to serio zrobiłam dziwną minę, gdy przeczytałam, że studiujesz germianistyke :P
Co do napisów to nie martw się na http://d-addicts.com/forum/viewtopic_17098.htm znajdziesz nie tylko ang. napisy do dram :)

=edit=
Gorąco polecam:
Goonga
Devil Beside You
Kurosagi
:D
Awatar użytkownika
ToMo
Doramowy maniak

Post autor: ToMo » 29 gru 2006

witam witam
ja tak mialam jakis czas temu zanim nie mialam neta, z rok bedzie, poptem natknelam sie na nobuta wo produce i sie zaczelo!
choc wczesneij widzialam np GTO, czy taihou shichiauzo, to od nobuty, a wlasciwie kindaichiego moja przygoda sie zaczela...
wyciagnelam troche od yamatsu, i potem sama sobie szukalam i sicagalam dramki
teraz to je mnie wciagnwelo wiec dram cos malo chyba ze z bishiami z je :P
anyway, ohoho rozpisalam sie ;/
baw sie u nas dobrze
Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu

Co do dziwnej miny to mnie nie dziwi. I dziękuję za ten adres stronki z napisami :) Chciałam właśnie napisać, że może ktoś mi coś poleci na początek, ale ubiegłaś moją prośbę :) (ponownie dzięki). Co do Goong to chciałam jako pierwsze, bo manhwa mnie urzekła.
Awatar użytkownika
czerteziki