Witam wszystkich:D

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czajka » 01 sty 2007

ale szynki? tak trochę nieapetycznie, od razu mam skojarzenie ze świnkami ;)


Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 02 sty 2007

Haha... nie tyle co nieapetycznie co... mi się to na początku nie podobało... nie pasuje do niech... takie zbyt pospolite i dziwaczne ale no coz... juz mi tak zostało z tymi Szynkami hahaha.
Ale wiecie... oni maja nazwe koreanska (Dong Bang Shin Ki), Japonska (Tohoshinki), Chinska czy tam tajwanska czy cos w tym stylu... ja sie nie lapie jesli chodzi o tą czesc azji (Tong Vfang Xien Qi) to czemu nie Polska ? xP
Awatar użytkownika
Eliza
Wyróżniony
Posty: 2164
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Eliza » 02 sty 2007

Heh, bo w krajach zajatyckich to jest ta sama nazwa (czyli pisana tymi samymi znakami) i tylko w każdym kraju owe znaki się inaczej czyta. Stąd te róznice :D A w Polce krzaków nie używamy, więc polska wersja ich nazwy nie istnieje.
No ale fanom wolno wszystko :D

Ja póki się nie skumałam, ską te szynki wyszły, to mi się nie podobało. Pomyśłam, ze ktoś ich tak przezwał i że to jest "przedmotowe traktowanie". No i ciacho brzmi jednak lepiej od szynka.
Ale teraz to mi to nie robi^^* I tka ne jestem fanką. Ja tylko hetnie foteczki Hero oglądam, a tak poza tym, to jestem nie w temacie^^*
Awatar użytkownika
Devi
Doramowy maniak
Posty: 2449
Rejestracja: 18 maja 2006
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Devi » 02 sty 2007

Haha, nie no ja oczywiście wiem, ze to ta sama nazwa tylko... w innych jezykach mozna by bylo powiedziec... ale jakbym miala ich nazywać "Bogami wschodzacymi na wschodzie" czy jakos tak (nie pamietam dokladnie jak sie tlumaczylo ta nazwe ale to bylo cos takiego mniej wiecej) to jakos mi nie leży... :P

No ale co do "ciacha" to popieram w 100% - brzmi wiele lepiej :P

Z drugiej strony określenie "Szynka" jest takie dość śmieszne... kiedyś stwierdziłam, ze pojde do sklepu i powiem, że poprosze 60 kg szyneczki Yunho :P
No albo ktos sie spyta z czym chcesz kanapke... Ty odpowiesz "z Szyneczką" i zaczniesz się histerycznie śmiać ze swego dowcipu... inna sprawa ze ten ktos nie bedzie wiedzial o co Ci chodzi i spojrzy na ciebie jak na opętanego :P
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu
Posty: 589
Rejestracja: 29 gru 2006
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czajka » 02 sty 2007

Eliza pisze: Ja póki się nie skumałam, ską te szynki wyszły, to mi się nie podobało. Pomyśłam, ze ktoś ich tak przezwał i że to jest "przedmotowe traktowanie". No i ciacho brzmi jednak lepiej od szynka.
Moja pierwsza myśl była identyczna ;)
Awatar użytkownika
Katimon
Przyklejony do ekranu
Posty: 703
Rejestracja: 17 lip 2006
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Katimon » 03 sty 2007

jak zwykle ja na koncu....ale bylam niedostepna prez dluzszy czas...wiec witam cie serdecznie....mam nadzieje ze kazdy dzien spedzony z nami bedzie dla ciebie mila zabawa i odpoczynkem od rzeczywistosci:P....zycze milej zabawy pozdrawiam:]
ODPOWIEDZ