Sawatdii ka!

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu

Sawatdii ka!

Post autor: czajka » 01 sty 2007

Witam wszystkich!
Oczywiście za przedstawienie się biorę się dopiero po zaspamowaniu forum ;p
Mam na imię Iza, lat 20 (boże, starzeje się...!) i mieszkam w Warszawie, chociaż jestem na tymczasowym wygnaniu - studiuję w Poznaniu na UAM na (nie śmiać się!) fil. wietnamsko-tajskiej xD

Dramami zaczęłam się interesować się w maju (o zgrozo, przed maturami!)
Zaczęło się od "HYD" i od tego momentu nie mam życia. Dram jako takich nie widziałam aż tak wiele jak większość z Was, bo czas poświęcam na fangirl'owanie. ARASHI!

Jakbym wiedziała o tym forum wcześniej, miałabym zdecydowanie łatwiejsze życie ;)

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Noirika
Przyklejony do ekranu

Post autor: Noirika » 01 sty 2007

Witam :) Ja się nie śmieję, bo studiuję germanistykę ;) Fajnie, że wreszcie ktoś z poznańskiej uczelni jak ja :) Forum jest świetne i ludzie strasznie mili- tyle tylko napiszę
Awatar użytkownika
dora
Przyklejony do ekranu

Post autor: dora » 01 sty 2007

Witam serdecznie i ty się starzejesz ?? ja to jestem dopiero stara 21 lat matko ale to leci cóż ale my nic na to nie poradzimy:)

Podziwiam Cie że poszłaś na takie studia pewnie jak bym wiedziała wcześniej to też bym się starała ale nie wiem czy bym wygrała wojnę z rodzicami (przegrana gwarantowana) hi hi trudno studiuję ekonomię wiec nie narzekam bo na dobrze by mi nie wyszło jak bym była pesymistycznie nastawiona :D

A słuchasz może jakiejś azjatyckiej muzyki bo wiesz trochę rozreklamuję mój ukochany zespół którym jest DBSK (dong Bang Shin Ki) oni są po prostu kochani i do tego mają talent. Polecam Ci posłuchanie "Rising Sun" od tej nuty mi się zaczęło wiec kto wie może u Ciebie będzie to samo.

Więc witaj i pamiętaj to forum uzależnia ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;)
Awatar użytkownika
czajka
Przyklejony do ekranu