Moja przestrzeń

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
martulex
Doramowy maniak

Moja przestrzeń

Postautor: martulex » 10 sty 2006

...czyli skrawek wirtualnego miesjca, na którym mogę coś o sobie skrobnąć...

Na razie 21 wiosen przeżytych i nic nie wskazuje na to że coś się zmieni, oby bo kocham życie na równi z kinem azjatyckim :) Mieszkam sobie w barwnym mieście, jakim jest Sosnowiec...przynajmniej prezydent miasta tak ogłaszał w gazetach i studiuję na UsiU w Katowicach...pogłębiam swą wiedzę z przedmiotów humanistycznych...Moje zainteresowanie bynajmniej nie ogranicza się do samego kina azjatyckiego (jakieś 70%), reszta to wariacje związane z literaturą piękną (skrzywienie związane ze studiami), anime...które ostatnio jest przeze mnie zaniedbane straszliwie, języki obce...bo trzeba się jakoś komunikować i ostatnia pasja - chociaż coś pewnie by się jeszcze znalazło - nanotechnologia, bo jak już raz żyjemy to czemu nie mielibyśmy sobie ułatwić pewnych zadań :) Jak ostatnie zdanie wskazuje jestem patentowym leniem...i to ma pewne plusy, ale wiecie jak to jest po pewnym czasie człowiekowi i to się znudzi...wtedy lubię pograć sobie w tenisa lub snookera...wyjść z psem, pobiegać, popływać...ostatnio marzę by zapisać się na Wu Shu...niestety jeszcze nie zlokalizowałam,gdzie takie treningi mogłyby się odbywać...

Wracając do początków mojego posta...głównie "specjalizuje" się w dramach koreańskich, Koreańczycy mają wspaniałą kulturę...od pewnego czasu zaczęłam przejawiać zainteresowanie ich muzyką :P Ale nie ograniczam tylko do samej Koreii uwielbiam jpop i doramy, pod warunkiem że naprawdę interesujace...ostatnio odkryłam tajwańskie produkcje...o ile Devil Beside You mnie rozczarował, tak ISWAK mnie kompletnie zauroczył...i jak tak dalej pójdzie zacznę przejawiać ich kinem głębsze zainteresowanie....