Annyong! albo jak kto woli Ohayo!

pole do popisu dla nowych użytkowników
Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: CHILMA » 27 mar 2007

jeśli chodzi o tą kuchnię to tam na Pietrynie podobno porcja sushi (wersja najtańsza) kosztuje 8 złoty. Of course najeść to się nie najemy, ale tak żeby spróbować to chyba nie jest źle [przynajmniej taką informacje uzyskałam od koleżanki, która tam była]


Awatar użytkownika
Hiro
Oglądam regularnie xD
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Hiro » 27 mar 2007

CHILMA pisze: Mój brat namiętnie grywa w gry internetowe i jeśli coś ściągam to mam wtedy transfer wyłączony najczęściej, bo mój brat za lagi w grze zawsze obwinia clubboxa o.O
Dlatego sciagam tylko w nocy i to z transferem ustawionym na max 100kbajtow/s zeby mi nie krzyczeli ze nie maja jak przegladac stron : P Na szczescie u mnie w domku w Slupsku jeszcze sie sciaga,hehe

wa~~ nie zauwazylem tych dwoch nowych postow....
Jesli od 8 zl to pisze sie wtedy, nie jest to jeszcze tak zle ^_^. A date spotkania jesli juz to trzeba jakos przed swietami ustalic jak juz
Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: CHILMA » 27 mar 2007

U mnie problem polega na tym, że mój brat w nocy też grywa :P

Z tym sushi to też myślałam, że to jest dużo droższe. No ale zaznaczam też, że nie wiem jak taka porcja wygląda....

Jeśli przed świętami to w sumie nam jeden weekend został, bo przypuszczam, że w tygodniu może być ciężko się jakoś zgrać.... No ale może się mylę ^^
Awatar użytkownika
Hiro
Oglądam regularnie xD
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Hiro » 27 mar 2007

Dla mnie moze byc weekend, choc i w tygodniu tez moge, to juz zalezy jak Wam bedzie pasowalo, najlepiej napiszcie jakie dni bede dla Was najlepsze,a z tego wybierzemy te ktore sie zgraja

a co do suchi, to raczej nie pojdziemy tam zeby sie najesc, bym zbankrutowal jesli by tak bylo :wink:
Awatar użytkownika
czerteziki
Przyklejony do ekranu
Posty: 629
Rejestracja: 24 wrz 2006
Lokalizacja: Somewhere over the Rainbow

Post autor: czerteziki » 27 mar 2007

Nie che was martwic.... pewnie mowisz o tej knajpie z plywajacymi talerzykami... ona jest kolo mojego wydzialu................ nio i ,.....mhhh. ceny nie przedstawiaja sie najlepiej tak przynajmniej widac jak si epatrzy na menu przed knajpa............ Mhhhh trzeba bedzie kilka imprez Hiro opuscic i bedzie stac Cie na japonska kuchnie:P A nie mi tu po akademikach balowac:p
Nio szczerze mowiac to ja tez na jakas najtansza opcje bym poszla........ najlepiej na lunch.... bo wtedy podaja porcaje lunch i sa duzo tansze....... Tak jest przynajmniej w warszawie. ja nigdy nie jadlam nic japonskiego ... dlatego tak proponowalam........
A pozniej zawsze (blisko jest) mozna pojsc na grzane winko :) jest takie fajne miejsce:) i mozna tam pogadac o dramkach i powymieniac ogolnie uwagi:)
Buhahha wpisalam w google kuchnia japonska w lodzi i co mi sie wyswietlilo??????? KFC Padlam buhhahahaa
Awatar użytkownika
Hiro
Oglądam regularnie xD
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Hiro » 27 mar 2007

A jesli mielibysmy sie spotkac przed swietami to jakie daty by Ci pasowaly ? Co do miejsca spotkania to zdarzy sie omowic, narazie trzeba jakas date ustalic
Awatar użytkownika
czerteziki
Przyklejony do ekranu
Posty: 629
Rejestracja: 24 wrz 2006
Lokalizacja: Somewhere over the Rainbow

Post autor: czerteziki » 27 mar 2007

nio wsumie nie mam jakis specjalnych zastrzezen co do daty..... ale to chyba trzeba by bylo w przyszlym tygodniu:)
Awatar użytkownika
Hiro
Oglądam regularnie xD
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Hiro » 27 mar 2007

no to wybierzcie date, mi pasuje pomiedzy 30 marca a 5 kwietnia, bo wtedy juz zajec nie ma i wszyscy do domku jada ^-^''
Awatar użytkownika
justyna2104
Oglądam regularnie xD
Posty: 151
Rejestracja: 19 mar 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: justyna2104 » 27 mar 2007

miałam zamiar sie kurować do końca tygodnia ale dzieją się ważniejsze sprawy ^^...więc mnie pasuje cały piątek, a w sobotę i w niedzielę to tak najwcześniej od 17, w poniedziałek, wtorek i środę też właściwie mogę ale jakoś wieczorkiem...czwartek totalnie dla mnie odpada
Awatar użytkownika
Hiro
Oglądam regularnie xD
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Hiro » 27 mar 2007

miałam zamiar sie kurować do końca tygodnia
to moze przelozymy to ? Poprostu spotkamy sie po swietach, jak uwazasz ?



bo narazie nalepszy termin (dla mnie ^-^'' ) to chyba w sobote po 17, mysle ze to bedzie dobra godzinka, chociaz dobrze byloby znalezc jakies ciche miejsce i malo zatloczone. Jeszcze poczekamy na potwierdzenie od reszty z terminami
Awatar użytkownika
justyna2104
Oglądam regularnie xD
Posty: 151
Rejestracja: 19 mar 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: justyna2104 » 27 mar 2007

może nam być trochę trudno znaleźć w sobotę odludne miejsce a rzeczywiście nam takie potrzebne...hmmm...no chyba, że ktoś ma pomysł gdzie możemy się udać. Ja niestety nie tryskam propozycjami z tego zakresu, bo nie znam takiego miejsca które spełniałoby wszystkie nasze kryteria ^^


no teraz jak o tym piszesz to może i racja...łatwiej sie będzie wszystkim zgrać. Ja raczej mam dość elastyczny czas oprócz sobót i niedziel, bo pracuje ( nie ma jak biedny student :( )
Awatar użytkownika
Hiro
Oglądam regularnie xD
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Hiro » 27 mar 2007

Wiesz, ja tam bardziej patrze zeby nie wychodzila jak jestes jeszcze chora ^^,heh. Nie oplaca sie wyladac w lozku dla zdobycia paru seriali troche szybciej. Ustalmy wiec normalna date po swietach z ktora kazdy sie zgodzi i kazdemu bedzie pasowala. Chyba ze Ci naprawde zalezy, to napisz do mnie na gg, to jakos sie jeszcze zgadamy
Awatar użytkownika
justyna2104
Oglądam regularnie xD
Posty: 151
Rejestracja: 19 mar 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: justyna2104 » 27 mar 2007

nie no luzik guzik!może być po świętach, teraz mam co oglądać ^^ (My 19 year old sister in law) jeszcze damy rade sie jakoś zgadać
Awatar użytkownika
CHILMA
Przyklejony do ekranu
Posty: 534
Rejestracja: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: CHILMA » 28 mar 2007

^ W takim bądź razie ty się lepiej kuruj ^^ a zgadać to się możemy jakoś po świętach na gg.

Tylko rzeczywiście trzeba będzie pomyśleć nad jakimś spokojnym miejscem, z czym akurat może być największy problem, ale przecież nie ma rzeczy niemożliwych :P
Awatar użytkownika
czerteziki
Przyklejony do ekranu
Posty: 629
Rejestracja: 24 wrz 2006
Lokalizacja: Somewhere over the Rainbow

Post autor: czerteziki » 28 mar 2007

Co to za umawianie si we dwoje????????????? Mhh wykluczyliscie mnie ze spotkanie nie ladnie............... wrrrrrr :P Odludne miejsce w sobote....................... mhhhhhhhhh w parku nie zawsz ejets duzo ludzi:p Moze grzane winko p swietach....... cafe... nie pamietam jak sie dalej nazywala al epodaj pyszne winko chyba ze do tego trzeba papu... mnie ma tam zazwyczaj duzo ludzi......
ODPOWIEDZ